Jun 3, 2014

365*2


Alhamdulillah, 

Masih ada lagi blog usang yang dah lama kesepian ni. Sampai tuan dia pon dah lupa password and emel mana nak sign in. See, berapa lama ditinggalkan dan disisihkan.

Sepanjang 2 tahun kebelakangan ini, banyak sangat benda yang berlaku. Rasa nak cerita luah kan semua, tapi xsemua benda kita perlu ceritakan pada umum. simpan dalam hati lagi baik dan banyak positifnya daripada negatif.

So far, owner dah masuk ke alam pekerjaan. Dah 7 bulan menetap di Perlis, berteleku dan melangut di hujung utara, negeri paling kecil di Malaysia. Alhamdulillah. Masuk kerja pada 2 Muharram 1435H (6 November 2013), permulaan tahun Islam dengan harapan pekerjaan yang dilakukan diredhai dan diberkati Allah S.W.T. 

Dan, sekali lagi syukur dipanjatkan kepada-Nya apabila owner dah dinaik pangkat menjadi tunangan orang. Alhamdulillah. Terlalu banyak moment suka duka sepanjang tahun 2013 yang lalu, sampaikan kalau nak cerita satu-satu pun pasti tak kan habis.

Mungkin dari masa sekarang, blog ini akan diupdate dan disapu sawang-sawangnya. InsyaAllah. Doakan semoga urusan owner dipermudah dan diberi kelapangan hati untuk terus mencintai-Nya.

Till the,

Bubye,

Assalam.






Tulus Ikhlas,

Dyia Syaleyana

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)