Feb 8, 2010

kerinduan ,kebosanan..

hari ni rumet da blik umah dah..
sedihnye sbb duk sorang2 kat bilik..
sedih jugak sbb aku balik lambat lg..
sedih jugak sbb xde dah orang yang kan nyanyi, wat lawak spnjang 2 3 hari ni..
dan yang paling amat sangat sedih bile aku kene tido sorang2 dalam bilik..
cane ni??
aku dah la penakut..
ade sesape nak tlg temankan x??
plish2~
huhu...

skang ni aku ngah melepak kat library..
ade class kan aku ni??
melepak pon kt library..
korang jgn men2..
aku bkn cam korang tao..
melepak je kat kedai2 mamak..
borak sal ape ntah..
sampai kdg2 dan selalunye TERmengumpat org..
padahal saje je korang nk umpat kan...
hahaha~
tibe2 lak aku nk tuduh mcm2 kan kat korang..
aku pon dah ter mengumpat la....
sori2...

best jugak la dtg library ni malam2..
xde orang sgt...
majoriti foreigner je..
hidung mancung2,hensem2,tgbn bbulu-bulu..
tp org kt tepi aku ni tgn xbbulu pon,hidung xla mancung sgt...
ouhhh,, meso rupenye..
haha

sbnarnye aku yang nak ikut meso ni datang library..
boring la duk kat bilik je...
kalu on9 kat bilik kene guna broadband sndiri..
kalu kat library xpayah...
da jimat dah cikit kan..
bukan kedekut..
tapi sometimes kita kene pk bende2 camni..
tambah2 lagi skang ni ngan duit makin samar-samar je kat depan mate...
sedih2...

haaa,,korang tahu x meso tu sape??
bukan sejenis antu ke makhluk halus ke ape..
tapi sejenis manusia..
die kawan aku..
kitorang kenal dari form 1 sampai la skang ni..
tp tyme lower form dulu aku xpenah pon ckap2,borak2 ngan die..
pssst,,die kerek siot tyme tue!!!!!haha
tapi skang da x kerek dah...
meso2...
mintak maah la wei..
aku tercerita sal ko kat dalam blog aku..
xpe2,,nati mesti ade orang nak knl ngan ko kan..
aku tolong promote l ni...
heee~

okelah...
t aku tulis lagi eh...
skang ni xsempat la nk post cerite2 panas...
nak kata buzy xdela sangatkn..
tp masalahny kalu aku on9 kat bilik tu, punyalah susah nk log in..
sakit ati btul...
paling xtahan kalu aku tgh ada idea tu la die mula wat hal...
huhh,,gerammmm!!!!!

chow~~~

No comments: