Apr 13, 2010

hello laa....eh2,,ya....(senyap seketika)



hurm...
da ade sparepart nampak...
smp da ttukar pggilan ni...
ya kepada laa....
da jumpe yang laen kew mr Kurt?????

al-kisahnye begini:

hp SE750 bbunyi..

ku mencintaimu,,lebih dari apapun.. meskipun tiada satu orag pon yang tahu...

me: hello assalamualaikum..
die: wsalam laa...eh2..ya...
me: haaa,,tukar namo napok..berigak!!!!
lalalala~
die: (senyap skjap)...ehh,,dop la...hehe..ramai sgt etep..ya duk wak gapo???
me: duk on9 ni..sajo2..umm,ganah la demo loni..ramai teh...

dan begitu la perbualan y seterusnye..

hamboiii,,
da jumpe cikaroo baru ke??
blh kenalkan x??
sy pon nk tahu jugak..
kot2 yang tue la pengarang jantung hati awak skang ni kan.
ahakksss..

oke,,xnak beremosi...
nk pesan kat kawan2 ni..
sorila ea kalu korang ade jumpe aku.
terserempak ng aku..
lalu kat tepi aku..
sambil korang senyum ngan iklas..
tapi aku wat DERKK je..

maklumlah..
kadang2 aku xpakai lens..
so mmg xnampak ler..
laenla kalo aku pkai mata palsu aku,
spek comey aku ke..
kompem dari jaoh lagi aku da senyum kt korang tau..

lens saye da expired...pedih mate eden pakainyer..

No comments: