Apr 23, 2010

mood balik kampung TERstuck sekejap..

oyeah....
thesis dah di anta...
selesai satu tugas yang besar...
da anta thesis meaning da boley grad la kan???
huhu~
suke2..

b4 anta thesis td p jumpe supervisor tok mik tndatgn...
next sem die la jgk supervisor aku tok master...
huhu..
aku suke bkerja ng die sbb die x pressure kan student..
rileks,cool jew..
cayalah prof..

dalam duk borak2,gelak2 ng prof...
prof pon tny la....

prof: haa dyia,,how's ur proposal??oke??
me: erk,,,prof..sy xbuat lg..tp literature review da cri..hehe
(sambil wat muke sengal n innocent)
prof: ouh,,oke2..take ur time...can i see it by next week??just stay another week here..
(sambil senyum)
me: emm,oke prof..sure.
(hati da risau..aku nk blik awal sbenarnye..hua..spoil mood aku)


ni ngah bertungkus lumus siapkan proposal...
aduh,,idea plak tade..
cane ni wei!!!!!
aku nk blik...
nk blik nk blik....
uwaaaa...
dak2 ni majority blik ari sbtu..
xkan aku nk duk sorang2 kt blok smp ai isnin..
oh no,,can't imagine dat..
aku ni da la pnakut..

so,by tomorrow kne siapkan jgk bnde alah ni.
pastu send cpat2 kat prof...
mintak2 la prof approve proposal aku..
aminnn~


haa,,ni la thesis aku..da di approved pon..sgt suke..
xsia2 usaha aku slami mnyiapkan ko..haha

3 comments:

Cik Renex said...

wah..bestnya da anta..reen baru nak anta esok..

smbung master eh..congratz..gud luck..=)

♥ ajaa tyne ♥ said...

moga success sokmo dyia..
wah da nk smbung master da dy...
jleznye la oit...
=P

dyia syaleyana said...

reen: ha'ah..da anta...nk lari dari dr shaja..hahaha

ajaa: huhu..thanks aja...aja pon same..=))