Jun 23, 2010

story byk-byk smpai termuntah

masih,tengah dan sedang mencari-cari data FYP aku..aritu ko p delete knape..kang sume da tade..da corrupt..padan la ng muke tu kan..tp msh lg jengok2 lam file kot2 ade yg aku tulis..p/s: senior..sori..im still searching..kesian saye..*sad*

duk stalk2 gmbar baby-anak-kawan-aku..chumelchumel..mau cubit2 pipi tembam die..jodoh die da smpai weh..umo 21 ade anak sorang.aku???ade jgk.anak kucing kt umah.cindai.ceett!!

menjenguk used car n new car ikot mudah.com ng my dad..saje je g bukak yg pic myvi besar2 biar papa tny "ngah bkenan yg ni ke?.tp hrpn tinggal hrpan.ahakkss!!gilak2!!papa ta mo lyan ank die.hahaha.

tengah pikir arini nk watpe..pama ajak ikot dorang p kota bharu,tp tatao nk ikot ke x.blom mandi lagi.malas nk iron bju,tempek2 mekap kt muke,pakai tudung lawalawa..haha..sis da kluar ng bf.haishh!!!!dalam minggu ni da 2 kali kot depa kuar.buat aku jeles tahap gaban!!grrrr!!!!!tape,,arini ari awak..esok pon ari awak..umm,,ari aku nk kuar nk bf bile weh??? *eh aku ade bf ker,pusing skejap*

tgk bola boleh buat aku gemuk weh.serius..yela,asal game maen,aku pon maen jgk,maen sumbat mknan lam mulut..xhenti2 aku kunyah mknan..adik-laki-aku-punye-pasal.sikit2 nk makan..mane aku xterpengaruh.sengal dow!! malam ni nk mkn ape wehh!!!haha~

sekarang otak-tengah-gile-lagi mau beli baju2 on9..yelakan,klik2 da dapat baju..dgn klik2 jgk la duit lam acc aku tade.budus punye cimbclicks..pliss stop me clicking u!!!hohoho.ta sabar jgk nk mlaram ng baju baru tue,wpon mama da stat membebel tp buat2 dunno..heks!!

semalam pg tgkap gmbr passport ng adik laki..sbbnye?saje je tgkap.nk tgk muke sendirik.merempit woi.adik bwak moto mcm pelesit.ha,kang xpepasal ko kene cubit kt paha,bju kene trik,kene tmpar kt aku.aku igt da smpi kubur da,tp nsib bek slmt smpi kat umah.trimas sbb dgr bebelan aku kt ko-sape suruh bwak moto lajulaju.kalo aku jtuh cane?ko jatuh tape la,ko tade saham.haha.gelak kejam sorg kakak.

td member,hatim call reminds pasal dating esok.eh,,tapekan nk dating,bukan berdua,tp beramai2. pkul 11 kene ade kt bandar.ahh,ta sabar nk rasa org blnje weh..haha,thx fren. luvluvluv..alyaa n meksu,sila dtg yer.dun leave me alone dgn kumbang2 yg byk esok..mati kutu aku!


cukup smp stkat ni..byk lg nk story kt cik diary xtually..oke..im out..u there,,take care k..mish u dem much..

oke,,sdikit nota kaki
::tiket blik jb blom bli lagi ni oii::
::kawan aku da stat keje as chenist,sgt jeles ng beliauw::
::esok mama soh bgn pagi2 sbb nk g jumpe seseorg,ta sbr+takot,sigh::
::aku nk p mandi,haha::

No comments: