Mar 22, 2011

dari keras jadi lembik...urghh

sori belog...lame dah tak menghupdate. xsempat nak taip berjela-jela..sibuk + broadband kena block.haha. alsan kukuh kan?

sekarang ni duk fenim2 kepala sebab first evaluation makin dekat. ibarat mulut buaya dah terbuka, tinggal nak ngap ngap ngap je.. saboo ajelahh~ result satu habuk debu pon tade lagi..

tu la yang sibuk duk tulis dari keras jadi lembik..otak jangan kasi 'biru' tao..ala,,buat biase jer. macam korang xpernah tahu dan tengok..sekarang ni dah lembik sebab kena pulun habis-habisan.. tu la, dulu lame sangat duk keras, lonjak sana, lonjak sini, maen sana maen sini...haa,sekarang lembik lah ko sorang-sorang kat lab. takde sapa nak teman.. urkk, tetibe rasa 'semacam'..

kalau ikut schedule, si lembik patutnya berhoney moon dis weekend.. tapi xtahu la boleh pergi ke tak :( means honey moon ialah rehat secukupnye dengan dia..haha. tapi tak boleh dipastikan lagi boleh pegi ke x? sori yea, nanti saya bagi jawapan last minute kat awak.. tak pon, you are most welcome to come here darling.. teman saya kat sini dannn, kita boleh g pesta konvo same-same. if you are not busy la..i tak paksa..hihi

oke guys, wish me luck tao..maen2 dengan instrument ni banyak kena sabar. kalah kerenah manusia.. once die buat perangai habis lunyai projek aku..orang putih said : GAME OVER!!!  

and if this happened (i hope no) i should say : OK, I'M QUIT, TQ... (berjalan megah balik kampung)

p/s: aku nak ada master!!! dan kalau diberi peluang further study lagi aku xnak dah UTM, not because of the environment, but because of the limitation on the instrument..serik weh, serik!!

No comments: