Mar 24, 2011

jom berpesta konvo

semalam dah start pesta konvo UTM ke berapa ntah..lupa..huhu..banyak gerai2 dibuka..dan semalam jugak kitorang dah merasmikan pesta konvo tu..awal giler kan pergi..kalau dulu, nak dekat2 habis baru terkedek-kedek nak pergi. konon nak dapat harga yang murah la kan..taktik2..:)

tapi, semalam macamana ntah rasa nak ke sana..well,sebab mungkin malam ni kena stay back kat lab..sebab tu guna sepenuhnya malam semalam untuk enjoy and release tension bila results untuk assesment tak dapat. sounds pity kan?

dan semalam jugak, member-member duk borong kaen pasang untuk buat baju kebaya. ala,, kain yang ada kerawang-kerawang, sulam-sulam bunga tu.. sampaikan dorang suruh makcik tu siampankan yang dorang pilih, then amik arini.. gilakan bila perempuan dah rambang mata, rasa semua nak beli.lol.. actually, aku pon duk gila jugak bila tengok banyak baju siap yang dah dijual..murah-murah pulak tu.. aii,, kalau duit ada, ade kot beli 2 3 helai.. tapi kena sedia maklum la, kewangan x mengizinkan. cukup untuk makan seminggu je weh duit aku..
pokai-pokai.

emm, tetiba aku rasakan kan.. bila ada pesta konvo ni, it seem unfair to man la..sebabnye banyak kedai yang duk jual barang perempuan jer. almost kedai jual baju kurung, kain pasang, telekung semayang la.. dan boleh bilang dengan jari kot berapa kedai je yang jual jersi, jeans lelaki, and bla bla.. hehe. it is normal kot, shopping2 ni sinonim dengan perempuan..yeyeahhh!!

oke, sekarang aku duk update blog kat lab. sambil tunggu run sample.. aku makin cuak weh. masa makin hampir. tapi takdela berdebar dup dap dup dap macam jumpa ehem ehem.. mugkin aku dah cuba sedaya aku.. dan aku akan gunakan masa yang ada sebaik mungkin before aku pitam, tergolek atas lantai sorang-sorang. i'm trying my best!! kalau ni pon tak berhasil.. apakan daya. mungkin ada hikmah disebaliknya.. it is not because i'm lazy or what. but it is because of fate. and i need to face it calmly.. huihh,,cakap omputih laa..haha. xpe, just to give monolog support to myself.. dan aku tak salahkan takdir.. mungkin Dia nak uji kesabaran aku kan?  :)  <---- positive thinking.

till then, cheer~  saya masih boleh senyum, tapi mungkin kurang manis cikit. thats why i need to drink "jagung cincau"..hahaha..:p. aku dah mula addicted dengan air ni.. thumbs up!!

No comments: