Mar 25, 2011

oh my,,its friday..

blessing friday dah sampai..
harapnye, bila mula apa-apa dengan hari jumaat akan dapat keberkatan dan kejayaan..
aminn..

sekarang ni kalau tgk kat blog, ataupon status fb aku..macam banyak kata-kata semangat tertulis. yea, sebenarnya ditulis untuk diri sendiri supaya xmudah patah semangat. tak mudah lembik walaupon ada seketika terjelepuk jatuh, rasa lemah..

kalau ikutkan..sekarang ni dah ada kat KL dah. sedih weh bila kita plan dari awal-awal lagi tapi xdapat pergi. nasib baek tiket murah. mau taknye menangis sorang-sorang kalau harga beratus-ratus.huhu

ermm, awak..saya pergi laen kali eh? nanti bila saya dan awak tak busy. dan nanti bila saya berpoket tebal jugak.. sebab haritu masa gi sana, telan air liur je tengok kawan shopping.hahahaha.. doakan jugak biar saya dapat result eksperimen saya.huhu.  


No comments: