Jan 11, 2012

kata hati

memang betul orang kata..
kebahagiaan memerlukan pengorbanan..
tapi bukan dengan cara memutuskan hubungan..
sebab itu lagi memeritkan dan payah untuk diterima..

kita sama-sama kenal hati budi masing-masing..
sama-sama tahu luar dan dalam..
sama-sama tahu kelemahan, kelebihan..
sebab itu, kita perlu sama-sama atasi setiap kelemahan dengan cara saling melengkapi.

memang betul, susah untuk berubah..
sangat susah untuk diri ini yang hina,
tapi kita boleh sama-sama usaha,
usaha kearah kebaikan..
itu yang saya harapkan.

setiap hari, doa dipanjat
semoga jodoh dipanjangkan, diperkuatkan
restu keluarga telah diberikan.
hanya kita yang berhak untuk menentukan..

untuk awak,
saya merayu, sesungguh hati..
kita timbal balik mane yang kurang..
kita kukuhkan balik mane yang terurai..
saya masih perlukan awak..
untuk saya jalani hidup saya.
dan saya tahu awak pon masih perlukan saya..
saya tahu.....




saya sayang awak, untuk selamanya..
:'(


No comments: