May 20, 2010

air hangat mengalir di pipi

sedih sedih sedih

hanya itu yang dapat diungkap ptg td...
kejadian berlaku tanpa sedar..
tanpa kawalan fikiran yang waras..
semacam jari jemari aku dikawal oleh remote control..
dengan ikhlas menekan button "delete" yang tertera di skrin..

apabila tersedar...
brulah mula kaget..
otak kembali blur selepas waras sekejap..

haaa,,padan muke ngko cik dyia!!!!
ambik ko...
yang gatal sgt nk g delete tu pasal ape...
nangis la sepuas ati dulu..

camni crita nye..
ptg td aku on la aku punya lappy..
first tu sje je nk tgk2 pe yang aku simpan lam benda alah tu..
cam berat je lappy aku nk progress sumthing..
so,,belek punye belek..
trnampak la 1 file named DOCUMENT kt disk D..
size die besar pulak tu..

dengan mnggunakan akal yang pendek..
jari lincah je tekan right click,
mate pulak ligat mencari button DELETE,
otak pon menghantar respon spontan....

sedar2..
semua benda yang aku save slama ni dah xder!!
ha,,sape xmggelabah..
cari lam recycle bin pon xde..
tyme tu mmg buntu..
xthu nk wat pe..
document pntg semuanya LOST..
sekelip mata!!

mata cik dyia bkn stakat bergenang..
tp dgn senang mengalirkan air hangat..
teresak2 eden..
risau, geram..
sume ade..
asal la aku blh pg delete..
sengal btol..

dah xthu nk buat ape..
tny la pkcik..
call dalam keadaan nangis..
memalukan betol!!!
nsib bek die nk tolong..
tp kene gelakkan dulu lar..

dalam duk nangis sorang2 lam bilik..
akak pggl..
die dah cari software tok recover blik file yang hilang..
tyme tu dah xnangis dah..
tkut kene marah ng akak...haha

so,
lastly everything under control..
almost file yang aku delete tu dah dapat blik...
thanks tok my sis n kawan pakcik y sanggup tolong aku yang sengal ni..
haha~

skang dah boleh senyum balik dah...
sukernyer!!!!!!!

No comments: