May 9, 2010

pencuri gula

hari ni agak bosan duk umah..
xde watpe..
so ikut la my parent pg KB..
jadi la ank tunggul kejap..
pura2 xde adik,xde kakak,dan sgala bagai...
haha~

otw nk blik tu mama suh singgah tesco...
ktanye nk beli gula..
mklum lah..
gula skang ni ssh nk dpt..
brebut2...
ssampai je kt sane
kitorang terus terpa tmpt gula...
opresi bermula..

ak ng papa 3 kali ulang alik amik gula...
sume kitorang dpt 6kg sorang..
yela..
kt stu da tmpal notice..
2kg tok stiap kluarga..

ade ke pttkan..
mane ckup 2 kg tok 1 fmly..
aduhai...
knpela blh jd cmnikan..

dkat sane gak la aku byr bil bband aku..
bil tertunggak RM177.00...
aku byar 100hinggit je..
igt dpt ler on9..
blik umah excited bkk lappy..
cuuk bband..
alih2..
network tade..
haprak btol..

call celcom centre die ckp kene jlaskan sume..
haduiii....
mane nk dpat wit..
aku ta keje lg la..
ni korang tau x aku on9 ktne??
KFC tau..
amacam??
ade class x???
hoho..

okela..
nk kuar dah..
mkn pon da knyg..
tata~

No comments: