May 31, 2010

anak dah tiga..tapi bapaknye xde...

hari sabtu lepas kat rumah ade la buat makan2 cikit..
ajak kelurga yang jauh,,yang dekat..
shbat handai..
tp mmber aku 3 org je dtg..tu pon dah mlm tyme tu..
hukhuk..
tapi xpela,,korang ada alsan yang munasabah..aku terima..
sokeyh kawan..=))

skang ni periuk belanga,pinggan mangkuk dah siap dah kemas..
mama dah xmembebel dah..kih3..
rumah dah bersih kmbali..yuhuu~
aku pon blh bernafas lega..
da boleh rilek2...

haa,,you all..berita panas ni..
i dah ada anak..wink2~
dah tiga orang dah pun...
sorila slama ni berahsia ng u oll..
even best fren sehati sejiwa ng i pon xtahu..
so knape nk gtao u oll dulu kan..
bukan ape,,nnti kalo dibgitahu ape plak kate u oll u oll kan...
mesti byak mulut2 ringan mengata i..
yelah,,sebab bapaknye xde..
tgk2 dah keluar sorang2..
dah samapi 3 dah pun..
hahahahahaha...
ta percaye eh??
tape la kalu xpercaye..tp i ada bukti tao..

muke i ade rupe ibu penyayang x??hahahahaha..
i like babies very much..kalo ade sesape nk suh tlg jagakan baby2 tu gtao i ye..

td ade bukak fb..
member ade post notes utk i..
ttibe tertarik dgn ayat dia...


Disaat satu pintu kebahagiaan tertutup,
pintu yang lain dibukakan,
tetapi acapkali kita terpaku,
pada pintu yang tertutup,
sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan,


Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu,
beberapa orang yang salah,
sebelum bertemu dengan orang yang tepat,
kita harus mengerti,
bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu,


Kebahagiaan tersedia bagi mereka yang menangis,
mereka yang disakiti hatinya,
mereka yang mencari dan mereka yang mencuba,
Kerana hanya mereka itulah yang menghargai,
pentingnya orang-orang yang pernah hadir dalam hidup mereka

dan utk peringatan kpada diri sendiri

Semoga kamu mendapatkan,
kebahagiaan yang cukup untuk membuatmu baik hati,
ujian yang cukup untuk membuatmu kuat,
kesedihan yang cukup untuk menjadikanmu manusia,
yang punya rasa simpati,
pengharapan yang cukup untuk menjadikanmu lebih bersemangat
dalam menempuh kehidupan,

pandang ke hadapan,,jgn mudah mengalah...

2 comments:

najmuddin said...

xde bapak anak2 ley idop gk kn..mak dye je yg sunyi nt... :)
btw, i like dat nota kaki..dlm maksud 2..cewaahh..

syaleyana shukri said...

hahaha...yela..kesian kt mak die..
xpela,,cari bapak baru..huhu

hehehe..nota kaki 2 has a lot of meaning..=))