Sep 6, 2010

SEXUAL HARRASMENT AGAINN

aku xthu la kenapa benda2 pelik dan mengom salu jadik kat aku..rasa macam nk fire kick je orang berkenaan yang xde rasa malu nak tunjuk die punya $#*&f kat orang laen..konfem ko dah wajib kawen kot brader. kesian tengok,tersiksa batin...

al kisah ceritanya macam ni..semalam aku on ym setelah berminggu2 asyik offline..dan dalam tengah duk melayan komen2 berguna dari member kt fb tu, ada la OGS (orang gile seks) buzz aku and suruh aku view die punye wc.. dah time tu aku baru je nak tekan button comment kt page fb, tertekan same button accept wc die.hah,,ape lagi. nampak la wei.cepat2 aku tutup and terus offline. dasar gile xtahan, dah la bulan pose, xpasal2 kurus pose aku semalam.demn!! lepas tu kan boleh plak die tanya aku besar x die punye? boleh faham tak perasaan time tu. rasa macam geram pon ade. kite tengah santai2 duk online, tetibe ribut melanda.tersentap wei!!

aku xtahu pon sape laki gile tu sebab die add dalam ym.so assume member2 la kan.. dan before ni pon die penah skali buzz and suruh view wc die..xlayan la sebab tanya name pon die xnak cakap..tapi laki tu memang psiko gilegile la..kalo orang xnak accept wc, die buzz jgak smpai kita rasa macam nk hempas je lappy kt lantai. bosan dengar bunyi buzz.huhu.last skali offline and say bye..done!

benda2 semacam gini dah 2 kali dah kene kat aku..dulu through phone. xtahu la kat mane die amik no, sampai kadang2 die call kalo xreply msg die. hyper psiko kan? dan bile xlayan msg, call die..sampai mungkin die rasa tercabar kot. die p anta video orang tengah buat tuuttt.. dan yang paling xtahan hantar pulak mms tuutt die. memang gile kan orang macam tu. aku sampai nangis2 takut. dahla tyme tu nak final exam kot. siap call celcom center tanya nak tahu sapa OGS tu and nak suruh die block no tu dari masuk kat line aku. bile dah lega dari OGS ni,, timbul pulak yang laen.. kalau hari2 kene boleh gile weh.hypertension mungkin.. memang nasib malang la wei.. xmasuk apa yang aku duk study selama ni.

okeyh, entry ni rasa macam jijik pulak kan..duk cerita benda 18sx. adik2 kecik xboleh baca ye walaupon xde perkataan2 yang 'up' digune. tapi maksud same je. kang gune perkataan 'up', femes pulak blog ni and konfem dicop blogger 'panass' .haha..entry ni jugak xde p/s macam entry2 sebelumnye..euww,,geli mak!! pesanan, sila simpan yang aset2 anda, jangan duk maen tunjuk je..dan lagi satu sila bersihkan diri..


-OUT-

2 comments:

Lily said...

appear offline la kt OGS tuh..bleh setting kn :)
neway, sy pon pnh kne attack harituh. time nga chat, ttbe jek afe org hnta pic !@#$& dier..siot btol! huhu

dyia syaleyana said...

dah permanent offline dah..nak remove from list tp xthu cane..huhu.
sengal kan ade orang mcm tu.bodoh!!huhu