Oct 8, 2010

emosi celaru

tajuk entry menggambarkan 50% keadaan tuan punya belog.mungkin gangguan sedikit hormon dalam badan yang xbegitu stabil harini..dan jugak semalam, dan jugak hari kelmarin.esok xtahu la macamane.just wait and see..

dengan keadaan mood swing.hati mudah sangat lar sensitif.even benda yang xpatot nak di"highlightkan" sebagai menyentuh sensitiviti aku pon tetibe aku nak terasa jugak..emo x?huhu..

dan waktu2 begini la, rasa nak flashback zaman dulu2..zaman xmatured waktu skola rendah, pakai tudung ikat macam tu jer.xde mase nak pin2 ni.asalkan lekat atas kepala..pastu,berlumba kayuh basikal dengan member sampai nyaris2 nak kene pijak dengan lori.yelaa,,jatuh tengah jalan dengan member.dan2 belakang aku ade lori bawak pasir.haiiyoo, nasib baek lori tu sempat brek.kalo x dah xde kot blog menyelusuri kehidupan ni..kenangan paling ngeri kot ngan kawan aku..kesian kat die, basikal die rosak teruk.mang xboleh nak kayuh lagi dah.hamik kene marah berbakul2 dek mak ngan ayah die.hehe.nasib baek basikal aku oke.calar ckit jer..selamat dari kene marah.dan sampai sekarang pama xpernah tahu pasal cerita ni.tak berani nak bagitahu..

erm,satu soalan nak tanya..aku ni garang ker? yea,,ikhlas tanya sebab setiap kali jumpa member2 lame especially dak2 sekolah rendah mereka akan cakap "dyia dulu bekeng". bekeng=garang. aku pon xperasan yang dulu aku macam tu.tapi bile undur balik ke masa dulu memang betollah kot aku ni species yang makan tebuan.dak laki pandang cikit jer aku terus jerkah.haha.sampai ade sorang budak laki tu kan aku pernah tumbuk dada die. kesnye,aku nak balas dendam balik kat die sebab masa kami darjah 1 dulu die pernah tumbuk aku jugak.wahahaha~ jahat kan aku..bak kate omputih what goes around comes around..so,terime la balasannye kan.waktu tu memang puas hati sangat2.and lepas tu budak tu dah xberani nak kaco aku dah.nampak aku terus lari..huhu..itu waktu zaman kecik2,sekarang dah besar..perangai pon dah berubah..dyia sekarang dah jadi budak baek...=)

masa aku masuk mrsm pasir tumboh..aku pernah dapat offer letter tok jadi kekasih orang tao. semacam karangan daa..sesi luahan perasaan yang xberani nak luah depan aku.woohoo,,ayat power jugak la kot.ntah,aku pon dah lupe.nak tengok balik pon xde dah sebab lepas aku siap baca terus aku koyak kecik2 pastu lempar macam tu je.bile ingat balik kenangan tu rasa macam aku ni jahat jer.xreti nak hargai perasaan orang.maaf, waktu tu aku berhati batu,berperasaan hambar,dan xmemerlukan lelaki dalam hidup aku..maaf ye.kalau ade pon mungkin beberapa keping jer,yang tulisan dakwatnye dah membesar kene air, kertas kajang yang putih dah jadi kuning.tapi,aku dah lupe mane aku simpan..mungkin jugak mama dah buang.huhuu.T.T kenangan cinta monyet zaman kecik2..

masa masuk upper form barulah start nk menerima lelaki dalam hidup.eceh! ayat semacam jiwang! mungkin waktu tu fikiran dah matured cikit.yeah,,we need man in our life.hahaha.dan bermula la sesi kapel.rasa secure gituw, tambah2 aku sekelas dengan semua budak laki yang otaknye gilegile. bile dorang dah tahu aku ade bf, xdela dorang duk kaco 18sx lagi..bile cakap pasal ni kan tetibe otak teringat sorang mamat ni..ape yang aku takut sangat ngan die is that die pernah kaco aku.kalo setakat sakat2 biase no hal la.ni dah dikira sexual harassment kot. sampai aku nangis2 mengadu kat cikgu bi aku..takot wei,dah la sorang pompuan.boleh bayang x? eii,geli yek yek bile ingat balik..and all gurls kat maktab pon memang label die sebagai gile seks.uhuu~

oke,dah mengantuk.next time sambung ye.flashback all memories that becomes histories in my meaningful life..tata.will updated soon.

-xoxo-


No comments: