Oct 28, 2010

tunai janji

oke,,sebab dah janji ngan meklin nak deactivate fb..so saya tunaikan janji tu..

okey eh,,deactivate fb for 24hrs..bye fb..=)

katanye kalo stiap kali saya on9 mesti saya abaikan die..mesti saya ignore die walaupon die ade dalam bilik dengan saye..haha..kesian awak..=p


xmo tulis entry panjang2..skang masih lg kat lab..jap lagi nak balik.xtahu la malam ni tido pukul berapa lagi.mugkin pukul 9.30 macam semalam.haha,awal gilekan.lebih penat dari tukang buat rumah letihnye kot..huhu.sori mucuk xsempat nak msg2 ngan awak..lepas ckp phone trus zzz...


~end of this entry~

2 comments:

~s U e y ~ said...

sayang~!
i pon nk activate gk shri..ehhe..
ngn eda~!

syaleyana shukri said...

ouh...patotla i cr fb u xde...huhuhu...i da activate balik..hehe