Nov 14, 2010

tajuk tiada kaitan dengan cerita..relevankah?

masalah yang sering berlaku bila nak update blog ialah xtahu nak letak tajuk ape sampai kadang2 ambik masa yang lame..my bad,,otak xberfungsi dengan baik untuk mencari tajuk karangan xberhemah yang dicoretkan sendiri difikiran.

salam Ahad..
rasa macam lame dah xmeluahkan perasaan bergelora macam ombak kat sini.
mood malas menguasai diri.
biasela, dah memang perangainye sebegitu..

hari ke-7 berada dirumah buat masa ni dan masih lagi menunggu hari-hari seterusnya untuk berada disamping keluarga terchinta. ini memang cuti yang sangat lama diambil oleh pelajar postgrad. tapi xpela, sebagai galang ganti untuk cuti semester bulan disember yang sememangnye xde.sedih. T.T

semalam adik bongsu a.k.a kepala besar menerime segulung ijazah setelah berpenat lelah mendapat no 1 setiap kali ujian diadakan di universitinye. rasa bangga dan teruja! sempat mengambil beberapa keping gambar sebagai kenangan terindah. =)

harini terperap dirumah. xnak keluar kemana-mana..sisa sakit perut semalam masih lagi ada. entah bila akan baik.cuti lame mengajarku menjadi suri rumah..terbaiklah..sebagai persediaan dimasa hadapan..=)

fikiran bergerak laju memikirkan perkara2 penting.memang susah untuk membuat pemilihan yang terbaik.perlu ambil masa yang panjang.juga perlu ambil kira pro n con nye.



p/s: terima kasih utm sebab melulus dan menambahkan wang dalam akaun saya.
p/s/s: masih lagi menunggu keputusan nsf.qualified or disqualified?
p/s/s/s: masih lagi setia pada kamu...love u sayang mucuk!!! *nyanyi lagu kekanda adinda skali!! hehe*




No comments: