Feb 15, 2011

changing climax

salam..

tak tahu kenapa sejak 2 menjak ni mudah sangat nak terasa hati..
nak pk benda yang bukan-bukan sampai kadang-kadang menyesakkan fikiran..
cepat rasa sedih..semua macam dah all in one..
benci la perasaan busuk macam ni..


dongak langit, xde pulak nampak bulan mengambang..
i need to recover my heart..
xnak nampak lembik walaupon sebenarnye dah lembik dan hampir pecah..
saya sangat sedih, emosi celaru..
nampak macam normal, tapi sebenarnya tak..
nampak macam happy, tapi duk diam nangis sorang-sorang..


jangan tanya kenapa macam ni..
sebab saya xtahu nak bagi jawapan ape..
saya cuma perlukan semangat dan dorongan..
sebab sekarang saya rasa macam down to earth sangat-sangat..
boleh temankan saya untuk buang perasaan busuk tu jauh-jauh?


3 comments:

zainalalala said...

u're getting matured dear!=D
act i pon sme gak skng ni.cpt snsitip.hehe.kdg2 2 prsaan kite je.chillex ok~jgn sdey2 =]]

dyia syaleyana said...

haha..tula..ohho, am i getting matured?..gosh, soon i can married.ehehe..

yeah,,perempuan somtimes complicated kan?

dyia syaleyana said...

haha..tula..ohho, am i getting matured?..gosh, soon i can married.ehehe..

yeah,,perempuan somtimes complicated kan?