Aug 12, 2010

huh,,rasa macam lame gilegile xupdate blog..start weekend lepas mang struggle nk mati siapkan slide dan proposal untuk interview NSF kat PICC, Putrajaya Selasa (10/8/10) lepas. Terima kasih tak terhingga kepada awek2 kesayangan; nad, lin, bella, copi, dan mira sebab tolong saya yang buat keje last minute ni. sangat2 menghargai. lovelove..=)


bertolak dari johor ke putrajaya pukul 1 petang,sampai sane dalam pukul 6.. serius, mmg slow gile pakcik tu bawak bas. sampai motor pegang handle sebelah tgn pon rilek je lintas bas yang aku naek.rasa macam nak cakap je kat pakcik tu boleh x bawak laju cikit?ni macam nak cuci mata.santai je..aih..dugaan~


kalo ikutkan flow, interview start pukul 8.30 pagi. tapi biasa la kan, janji melayu, pukul 9 lebih baru start. turn aku sampai pukul 12 lebih. tapi terpaksa tunggu sampai pukul 3 lebih sebab member aku orang second last kene interview..lama gile buang masa kat situ.. sedih pon ada sebab masa nak keluar jalan2 dengan kesayangan dah kurang.. kesian dia sebab sanggup xmakan tengahari semata2 nak lunch sesame. sori tau en.kesayangan..


siap interview terus balik rumah, salin pakaian ekspress, kalah bas ekspress transnational yang aku naek tu.haha. pastu kalut pulak nak tahan bas ke alamanda. yang kelakarnya kitorang tahan bas yang laluannya ke putrajaya sentral. patutnya kene tahan kat seberang jalan.. nak cepat punya pasal. aku sampai dah nak nangis2 dah..manje! yela, kesian kat en.kesayangan tunggu lame kat sane. dah la xmkan pape lagi..hukhuk. sori yer..

sampai sane terus makan kt kenny rogers (ye ke kenny rogers?,lupelah.haha). lapar punya pasal sampai tiga2 dishes nak amik nasi.ha,,skali makan xhabis. mang padan muka kene perli kat pakcik.hahahaha.. tapi makanan orang senang2 je aku nak habiskan..xsenonoh punye perangai..=).. jalan2 pusing mall, letih round2 cari bangku duduk borak2 plak kat situ. sampai ada orang tu kan kejang kaki.. jalan pon dah xbetol..huhu.

bertolak balik ke rumah kazen pukul 9 malam.. rasa sedih nak berpisah dengan awak. rasa macam nak stay je situ dengan awak lame2.. xpela penat pon. xkisah.. memang berat hati..huhu..erm awak, thanks tau sebab datang jumpa saya walaupon kejap. thanks banyak2 kali.. nanti kita jumpa lagi ye. selamat berpuasa jugak.. jangan sedih buka puasa sorang2.. anggap itu sebagai pengalaman..=)

balik ke JB esok harinya (rabu), masa tu rasa sedih sangat. xtahu nak kata ape.. kita dah jauh. =( nak sedapkn hati, pujuk hati cakap xpela jauh pon, tapi tetap dekat dihati..huhu..teringat awak la encik kesayangan.


p/s: semoga kebahagiaan ni terus kekal..amin.
p/s/s: thanks skali lagi tok kawan2 yang banyak tolong aku. xtahu nak ucap terima kasih macam mane.. nanti aku tolong korang pulak ea..=)
p/s/s/s: macam xyakin ja boleh dpat scholar tu. xnak mengharap sangat la. kalo dapat alhamdulillah, kalo xdapat anggap tu sebagai satu praktis tok aku present projek nanti..think positive.=)
last p/s/s/s/s: selamat berpuasa semua..

to my bestie, nadia..jangan sedih2 weh..aku risau bile mu gtu..t balik skolah nanti story ko aku eh..jangan lemah semangat. aku tahu mu kuat..sayang kamu!!

No comments: