Aug 28, 2010

hupdated at kdse

sepanjang sem ni,,first tyme kot aku tido kt bilik my sis..ni pon sebab semua member die balik umah..ade yang jumpa bf..segala bagai la..dah namanya cuti kan..padahal weekend je kot.haha.. so "terpaksa" la teman meklong kat bilik.ayat macam terpaksa je kan. ish,,betulkan niat..=)

harini banyak benda jadi..dan harini jugak la aku rasa happy sangat3...motif??? xtahu kenapa..tp rasa happy gile2..dah,,jangan tanya kenapa ya sebab aku sendiri pon xtahu nak jawab soalan tu..hoho

harini xmasuk lab sebab konon putus asa xdapat result setelah 1 minggu run sample..masuk pon just nak amik bau lab then dengan tenang hati melangkah keluar terus p psz.. nampak macam rajinkan saya ni..tiap2 hari pegi psz kot.. tapi sila jangan tertipu, pegi pon niat asal nak cari juornal tapi last2 berjam2 duk berfb, berblog..haha. dah semacam addicted kot. journal sekerat je yang jumpa.. cam hampeh la dyia ni.. tapi kan kalo korang nampak aku tengah online tapi masa tu jugak la korang nak ajak aku borak.. mintak maaf awal2 la ye kalo korang kene ulang lagi 2 3 kali sampai aku paham.. dah bile tenet tengah laju, laptop depan mata.. aku tengah syok duk google blog, on9 shopping, fb... memang korang cerita pon akan masuk telinga kanan kua telinga kiri.. sori lah ye,,tu slah satu weakness aku.. memang xkan kisah orang sekeliling.. so,,rumet aku dah faham bile setiap kali aku on9 die akan p bilik depan sebab aku xkan layan sangat die..hahaha.. kejam kan?

harini jugak dah berjaya settlekan borang2 yang ada sangkut paut dengan konvo..yeayy!! rasa xsabar nak berkonvo dengan kawan2 dan awak.. tapi baju konvo pon xde lagi..xpela..yang tu boleh mintak mama tolong belikan..hehe. member2 aku duk pakat nak wat photoshoot tyme konvo nanti..macam best jugak kan?? bukan macam tapi memang best!!...salah satu kegilaan aku. walaupon muke xdela comey, anggun, jelita macam orang laen tapi aku sangat suke bergambar. ehh,,orang yang xlawa, muke berminyak, banyak jerawat xleh bergambar sakan ker? diskriminasi betol..huh! psstt,,awak..jom kita berphotoshoot..=)

lepas jumaat tadi pergi sps dengan mek nad..merempit la kononnye..dann..kami sangat teruja bilamana no i/c kami dipaparkan kat board..bukan femes tapi kami berjaya dapat scholar pasca ijazah tu..yess,,happy jugak la..tapi xsehappy bila saya dapat jumpa awak..huhu. untuk member2 saya..tahniah sebab anda jugak dapat..luck kot..alhamdulillah.. so, buat masa sekarang ni accept je scholar ni tapi masih lagi menunggu nsf...saya bukan tamak oke..=p

esok nak p angsana..jenjalan cuci mata dengan my sis..dah lama kitorang x hangout sesame even duduk satu u..yela, masing2 kat penghujung utm..jumpa pon jarang2 sekali je..so, ni lah mase yang sesuai untuk kami,si kembar yang berbeza umur. aku pon pelik bile ade orang cakap kami kembar...muke kami laen la..banyak giler perbezaan yang jelas ketara..antaranya ialah:

kakak saya kurus, saya gemuk
kakak saya tinggi, saya rendah
kakak saya pinggang ramping, saya berlemak2
kakak saya hidung kecik, saya hidung besar
kakak saya umur 22 thun, tp saya baru je umur 12 tahun..=)

see,ade perbezaankan..jadi kami bukan kembar.. dan satu lagi saya bukan kakak..dan kakak saya bukan adik saya..part ni memang pedih ulu hati. kemana2 pon pergi mesti orang cakap saya yang sulung..hadoi..muke saya ni matured sangat ker.. kembang kempis hidung meklong sebab nampak die lagi mude.cess..haha

p/s: saya sangat mengantuk.lepas update entry ni mau tido..
p/s/s: mane pakcik saya hilang...senyap je malam ni..hukhuk..
p/s/s/s: sgt terkejut dan pelik bile check duit kt atm td..sape yang pemurah tu?


entry ni tunggang langgang..kejap saya..kejap aku..da ngantokkkk...nyte kamu!!

No comments: