Jan 17, 2011

ada otak tapi xboleh pikir

aku sangat marah.aku sangat sentap.aku hangin!! dah spoil mood pagi-pagi isnin ni.


oke,kalau difikir logik, aku rasa sesiapa pon setuju dengan aku. seriously sekarang ni aku xsuka dengan cara pengurusan kolej ni. patut tak nak hired tukang angkut sampah yang duk lalu setiap bilik pelajar perempuan seorang LELAKI? patut x? xtahula aku kenapa dorang nak sangat orang lelaki. ape?dah xde makcik aka perempuan ke yang boleh angkut sampah macam dulu? ke perempuan makin pupus? macam vangang jer!


aku memang sentap sekarang ni. korang boleh pikir sendiri la kan. kita mana duk tahu bila masa die nak lalu aras kita, bila masa die nak kutip sampah dekat ngan bilik kita. kalau lah tetiba terserempak, pastu masa tu kita nak g mandi or wateva. agak-agak la kan, kita pakai tutup aurat ke? nak g mandi pakai baju seluar panjang, siap pakai tudung? ade ke? tipu la kata semua tertutup. paling koman pon tudung mesti xde kan. dah nama kolej PEREMPUAN. yang tetiba lelaki nak masuk ni WTH!! nak sangat ker jadi kes yang pelik2?


walaupon die tua, india, pakai cap konon nak tutup mata sambil tolak trolley sampah, ingat die xbernafsu ke? ingat die xintai ke cikit2 kalau kita tetibe banggg selisih dengan die. common lar, benda boleh pikir logik kot. budak kecik pon tahu rasanye. so, aku harap sangat pihak pengurusan faham keadaan ni. ade otak dan akal patot boleh pikir mane yang terbaik.




sori,ayat agak kurang sopan. aku memang tengah sentap.
xjadi nak update pasal 1st time jadi cikgu. next entry..entry ni banyak dosa.


No comments: