Jul 25, 2010

hati bungabunga

online sambil makan toblerone sampai habes memang nikmat.xterasa yang kita dah lama tercongok atas kerusi melayan dunia maya walaupon waktu ni kawan aku maseh lagi nyenyak tido.tambah pulak ada halwa telinga dengar lagu slow cool tapi best gile..

harini bangun dengan semangat sebab kononnya nak siapkan proposal tapi sampai sekarang ni maseh lagi aktif online dan berblog dengan cik diary.rasa macam semua dah setel,hakikatnya tidak.oh,esok nak jumpa supervisor.boleh ke nk tanya"prof,bile saya boleh start cuti raya?".kecut perut sebab lab pon xmasuk lagi.bak kata pakcik "alah,masuk lab pon bukan buat ape.siapkan proposal jela.ni kan baru first sem".ha,betol ckap awak.tapi sy penakot.boleh tolong wakilkan tanya untuk saya x?kot2 dapat cuti lebih lama dari orang tu.yeayy!!! selamat hari raya..=)

kalau kita sayang orang tu kita patut bagitahu dia kan??kalau x mesti dia xtahu walaupon kita dah bagi hint2 jelas dan nyata.orang lelaki memang hati xsensitif.haha.maaf lari topik sedikit.oke,sekarang sila belajar untuk luahkan perasaan..don't be shame sebab benda tu lumrah.aku selalu je cakap, mama ngah saaayang mama sambil cium pipi kiri kanan.xmalu pon.haha.

semalam buat kejutan kot tapi aku rasa macam x je.sebab call balik tanya dan bagitahu benda yang sangat susah aku nak bagitahu.konon, express feeling la.haha.boleh dia tanya balik aku sihat ke x.terkejut la tu kan kan??hehe.ni first tyme tau.sebelum ni dengar awak je yang cakap.tengok,saya dah berani cikit..dah xjual mahal.kih3~

mungkin dah tiba masa kot untuk stop online beberapa saat.perlu jenguk2 proposal dan abang2 maen futsal kat luar.meriah je dorang sorak sorak hoorey!!selingan untuk cuci mata ngadap laptop lama sangat.hehe.bye.


harini hari yang indah.senyummm~
baju yang aim masa keluar ngan kawan haritu dah bli.excited gilegile..sori,saya memang suka shopping bile duit nampak macam cukup untuk membeli 2 3 helai baju yang harganya xberapa mahal..=)

No comments: