Jul 12, 2010

sedar sedar terus frust..

belanda kalah 1-0.sdih aku biler dengar berita ni.mungkin sebab aku tak tengok kot match dorang.haha.musuh aku (penyokong spain) lepas match habis terus text aku.ahh,memang geram!!grr. tapi xpala.skor pon waktu extra time ja.orang kata nasib.so,terimalah.papepon,aku memang tetap sokong belanda.xpe, korang dah buat yang terbaik beb..untuk penyokong spain yang baca entry ni,sila jangan bagi komen yang merentap hati aku.huhu.

memang sedih ah,bangun pukul 4.30 nk bsahur.dengan harapan dapat dengar good news la.tapi rupa-rupanye tidak.terus swing mood.tutup muka ng selimut.konfem kat fb aku kena boo ng kawan2.pakcik,back up saye!!! tlg jgn boo saya even awak pon penyokong spain.haha.

tok member sekepala ng aku.rilek2..dorang menang nasib je (sedapkan hati).aku dah xboleh nk smbung tido dah..fuh,tunggu lagi 4thun tengok ng suami pulak.eceh.go holland go!!!!

3 comments:

Syafiq Yashim said...

hahaha
semangat molep kak
kemah dh holland
tp spain kemah lgi
tp gano2 pon
kelate kemah lagi
haha

Anis Hariz said...

pade muko tu...spain terbaik!!
hahah..
ada aku kesah~

dyia syaleyana said...

capik: haha..akan u tunggu lagi 4 thun..insyaAllah kalo pjg umor.

nadia: ceh,,xsupportive lgsunf.huhu