Jul 7, 2010

welcome to south..

hari ni da cukup 2 hari ade kt universiti kmpus selatan..
sampai semalam pukul 5p.m..
gembira jumpa kawan2..
tp dalam masa yg sama sedih sebab jauh dgn family...=(


semalam tido2 ayam je sebab perubahan bilik ng keadaan persekitaran..
bgun pagi da nmpak beg mata(eye bag) cantik je terletak kt muke..tp xpela.xkisah pon..
yang aku kisah skrang ni kene pg pejabat bendahari,SPS,Fakulti, ngan kolej..
semua probs kene settlekan by dis week jgk..

korang tahu x.xpernah dalam hayat hidup aku wei merempat camni kt utm..sadis betol.bilik tok tidor,rehat,gulingguling atas katil TAK ADE..korang paham x perasaan aku?so spjg 2 hari ni menumpang dkat bilik kwan yg ade jela..tp kesian kat dorang sebabnye dalam satu bilik 6 org tido..boleh bygkan x?dengan sorang2 bwak beg bapak banyak and besar gedabak (aku jela), sume campak luar bilik..haha.mcm UTM xmenerima kami wei..*sad*


pagi td pegi la pejabat bendahari..settlekan pasal yuran degree yg tertunggak..adela dlm half fee lg yg belum byar..terbang macam tu je duit aku..tp xpela.xheran pon.asal aku blh dptkn transkrip ng surat senat.yg tu lagi penting.then kitorang mkn-mkn jup kt pak lah cafe..rasa macam kerek je msuk makan kt situ sbb majoriti lecterur ng staff yg ade.komfem2 la dak2 freshie igt kitorang staff U kan kan?sbb dorang pandang smacam..haha.staff U yg cun kot.pasan lebih!

lepas siap isi perut ng makanan yg lazat2 thumbs up,kitorang gerak p jumpa supervisor ng lecterur organic kesayangan SSA.duk bincang2 la pasal mslh yg mlanda kitorang.agak tertekan la sdikit dgn cara S*S yg xsistematik.geram tau!!!!!!!!ttibe je kene apply balik master.aku igt sume da settle.huh

pasal bilik nk stop pikir jap ah..tetibe terbau tomyam dalam bilik ni.oh ya,,aku tempah nasi tomyam kat member td..mau makan dulu.lapar!!!update kedian la eh..nk mam dulu..tata.

psst,,weh..myvi limited edition tu cantik la wei..warna fevret aku..blh kenyit2 mate kt pama dah ni bg warning awal..hehe.sedih xleh upload pic kete tu.korang google la sendirik ye..=)

lagi psstt...mlm ni game jerman ng spanyol..aku skong jerman sbb ada podolski,muller,ozil,sweingteiger(xtau eja btol ke x),klose..awak2,,sori ye sbb maseh lagi sokong team ni yg kalahkan ur teams (england and argentina).haha

No comments: