Dec 19, 2010

kita jumpa kat bukit jalil..

best layan bola sambil makan roti canai, nasi gorang kampung, air suam, dan teh 'o' panas. gile makan banyak pompuan perut buncit.


kemenangan untuk indon.. aku target philipine menang sebab xsuka indon buat kacau xhormat lagu mesia lagi.. sempat tengok 1st half sampai habis. walaupon aku xdela reti sangat nk ulas pasal bola tapi aku rasa part gonzales rembat gol memang smart. straight je bola masuk gawang. dan indon pon banyak serang gawang phil, banyak dapat bola.


tahniah buat mesia sebab berjaya masuk final. lawan pulak ngan indon. tunggu jela reaksi depa camane. final result berape weh? 1-0 ke?


oke, lari topik pasal bola kejap. ade orang, dan ramai jugak kata muka aku dengan rumet same. gaya lagak macam adik beradik..yeke? sebab aku rasa x. hidung aku lagi penyek dari rumet dan die tinggi dari aku, dan die putih lagi dari aku. itu kenyataan. korang judge la sendiri.




bye,mata dah ngantuk. penat makan terlalu banyak. oh ya, minggu ni banyak kejutan buat aku. buat aku selalu tersenyum. jangan cakap aku gila. bye~

No comments: