Dec 16, 2010

PROTON's CLAY MODEL

bila tengok model kereta aku jadi excited..kalau dalam istilah kimia gaya electrons move to the excited state..=) kalau dalam istilah bio, rasa macam ade something mangalir laju dalam adrenalin..kalau dalam ayat gedik, rasa jantung dup dap dup dap bagai jumpa kekasih hati..



PROTON TUAH (1st choice)

Lampu depan die smart ade gaya macam honda accord..



bottom part,lampu belakang lebih kurang mazda RX7..ah,yang pasti memang masyukk lah..



PROTON LEKIR (2nd choice)


yang ni aku suke.sporty giler..kalaulah proton memang betol2 buat kereta ni aku beli sebijik.
tu pon kalau time tu xkawen lagi.kalau dah kawen macam rock bebeh giler je mak budak ni.kete sport tu!!



bottom part,mantap..simillar but not same as lotus europa



perghh,,kalau yang auto ade x?haha.manual xpick up sangat la. :p




PROTON JEBAT




adik beradik anak beranak inspira yang dievolusikan/diciplak daripada model lancer..
hurm,okela.tapi kalau skirting die dukan kaler hitam, mean same kaler ngan body lagi superb kot.pandangan aku lar..



PROTON KASTURI



ni satu lagi anak beranak saga..quiet oke.xnak komen banyak sebab orang tu minat giler saga..hehe



PROTON LEKIU


mpv after exora.oke untuk sape ade anak ramai..haha



so,overallnye proton's clay model ni smart ah.absolutely superb! kalau malaysia boleh buat betol2 kereta gaye2 ni konfem xde dah kete import..lima-lima aku beli.haha..yang penting spec kene oke la.jangan luaran je nampak ade umphh tapi dalam hampeh!!oke, go malaysia go!! bye~

No comments: