Dec 23, 2010

lucu atau lu**h?

pada suatu hari, seorang doktor pakar jantung meniggal dunia. Untuk mengenang jasanya, keluarganya sepakat untuk membuatkan sebuah tugu pringatan dikuburnye berbentuk jntung. Upacara pengkebumiaan pon berjalan dengan lancar.


Satu bulan kemudian, seorang doktor pakar mata pula meninggal dunia. Seperti yang sudah, ahli keluarganya sepakat untuk membina tugu berbntuk mata dikuburnya bagi mengenang jasa beliau. Upacara pengkebumian beliau juga berjalan dengan lancar. Setelah selesai, para hadirin berangkat pulang, hanya tinggal seorang saja yang masih merenung sendirian di pinggir makam si doktor itu. salah seorang doktor yang lain melihat lalu menghampirinya.



Dok : "sudahlah, yang berlalu biarlah berlalu..tak usah fikirkan lagi.
Lelaki : "saya tak tahu apa yang harussaya katakan padamu"
Dok : "mengapa pula, mana tahu mungkin saya dapat bantu"
Lelaki : "saya sedang memikirkan bagaimana pula upacara pengkebumian saya nanti"
Dok : "mengapa pula"
Lelaki : "sebab saya seorang doktor pakar sakit kelamin"

***tuuuttttt***

No comments: